Neeeeem, nem a húgyszagú, 40 éves vagonokat, a szétesés határán, a tragikus pályaállapotok miatt 30-al döcögő Bz-ket, hanem az autóikat. Igen, az autóikat.
Érzik odafent a lényeget, a prioritásokat. Elvégre mégsem furikázhatnak a tekintetes vezérigazgató urak és hölgyek 2-3 éves autókban, sőt, valami egészen groteszk, mucsai, hallatlan dologként: vonattal, ahol – skandallum – vegyülni kéne a pórnéppel. Arról nem is beszélve, hogy így ‘majd mindennap elkésnének a munkából.
A keretszerződés a MÁV-csoport részére történő közúti gépjárműpark tartós bérlete és teljes körű flottarendszerű üzemeltetéséről szól.
Mennyisége: 1 352 darab, plusz 25% opciós mennyiség, azaz 1352 db alapmennyiség és 338 db opciós autó.
A kiírás szerint az 1458-ból 407 személygépkocsi: magyarul ennyi fejesnek, tisztviselőnek, aktatologatónak, igazgatónak, csókosnak, satöbbinek jár szolgálati gépjármű, amivel szépen bejárhat dolgozni majd mindegy egyes áldott nap.
Ha valaki ebben az országban eddig nem értette, hogy a MÁV miért is van ilyen állapotban, a fenti kis hír szépen megmutatja vezetőinek hozzáállását: ezek az emberek vonatra csak akkor ülnek, ha sajtótájékoztató keretében átadnak valahol egyet-egyet, de napi szinten lövésük sincs arról, mit is jelent ma közlekedni Magyarországon vasúttal.
Forrás: alfahir.hu