Otthon / Friss hírek / Fokozatosan csökkenti a műanyag-csomagolás mértékét a Lidl saját márkás termékein

Fokozatosan csökkenti a műanyag-csomagolás mértékét a Lidl saját márkás termékein

Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről – közölte kedden az élelmiszerlánc.

Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól, a megújult csomagolásnak köszönhetően, az italok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, aminek eredményeként Magyarországon évente közel öt tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.
Közleményükben ismertetik: a Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport Európa-szerte a termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának csökkentésére törekszik, és támogatja az újrahasznosítási folyamatok innovációját a választék 70 százalékát kitevő saját márkás termékek csomagolásánál.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője hangsúlyozta: más árucsoportoknál is a legmegfelelőbb csomagolás kialakítására törekszenek. Az áruházakban és logisztikai központokban a munkafolyamatok során keletkezett műanyagok és fóliaanyagok több mint 90 százalékát újrahasznosítják.
Az 1930-as években Németországban alapított Lidl dinamikusan fejlődő élelmiszerlánc Magyarországon. A vállalat 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen, és közel négyezer munkavállalót foglalkoztat. A cég termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

 

forrás:MTI

 

TG Facebook Comments

About hellodelsomogy

Check Also

„Nem fogadjuk el a büntető szemléletet” – az orvosok szerint a belügy nem jó irányba viszi az egészségügyet

„A Kamarával a tárgyalást eredményesen zártuk, amit Dr. Kincses Gyula elnök úr levélben köszönt meg” …

Leave a Reply

Close
%d bloggers like this: