Harrach Péter, a KDNP frakcióvezetője korábban már egyszer elismerte, hogy Soros György nevének folytonos ismételgetése egy politikai marketing eszköz, kíváncsiak voltunk arra, nem tartja-e visszásnak, hogy ez a propaganda visszaköszön már az állami vállalatok kommunikációjában is.
A kormánypárti politikus kettős választ adott, először ugyanis a már előre megírt panellel állt elő:
„Soros György valóban olyan pénzügyi eszközökkel rendelkezik, amivel képes politikai csatákba beleszólni, és meg is teszi, ma is, Magyarországon is”.
„A másik válaszom, hogy kampány van”
– magyarázta meg a megváltozott kommunikációs helyzetet a kereszténydemokrata képviselő. Igaz, arra nem adott választ, hogy egy állami cégnek miért kell beavatkoznia egy kampányba, vagy éppen miért kell a kormánypártok által elmondottakat ismételgetnie.
Harrach Péter szerint a rabszolgatörvény egyébként csak egy ürügy, hogy az ellenzék „a kormánnyal ellentétes szándékait megvalósítsa”, és meglátása szerint pont
a multinacionális cégek törvényt elutasító bejelentései bizonyítják, a változás nagyon kevés embert fog érinteni.
A frakcióvezető úgy látja, a túlóratörvény-módosítása a kis- és középvállalkozásoknak, valamint azoknak a munkavállalóknak jelent majd előnyt, akik többlet munkával többet szeretnének keresni – fogalmazott a politikus érdeklődésünkre.
(Címlap- és borítókép: Béli Balázs / Alfahír)